Windykacja

Jesteś tutaj, ponieważ otrzymałaś/eś od nas SMS lub e-mail z przypomnieniem o zapłacie zaległej faktury.

Strona główna - Windykacja

Zapomniałaś/eś?

Cóż, w natłoku spraw i obowiązków każdemu może się to zdarzyć!

Informacja o numerze konta do płatności zawsze znajduje się na fakturze, którą od nas otrzymałaś/eś. Przedstawiamy przykład takiego dokumentu poniżej.

Przykład faktury.

Najczęściej zadawane pytania związane z procesem windykacji w Grupie LELLEK:

Zgubiłam/em fakturę. Co robić?

W pierwszej kolejności zadzwoń do salonu/działu, w którym dokonywałeś zakupu. Numery telefonów znajdziesz w zakładce KONTAKT.
W razie potrzeby wystawimy Ci duplikat faktury lub prześlemy e-mailem fakturę źródłową.
Możesz też zostawić nam wiadomość pisząc na bok@lellek.com.pl. 

Uregulowałam/em płatność, więc dlaczego otrzymałam/em SMS-a/e-maila?

Jeżeli wykonałaś/eś przelew wczoraj lub dziś to najprawdopodobniej nasz system nie zdążył tego jeszcze zarejestrować. W takim przypadku możesz zignorować tę wiadomość. Jeżeli jednak zapłaciłaś/eś kilka dni wcześniej prosimy o kontakt z osobą podaną na fakturze. Przygotuj numer faktury oraz podaj miejsce, gdzie kupowałaś/eś dany towar/usługę.

Dlaczego otrzymałam/em ostateczne wezwanie do zapłaty?

W przypadku braku zapłaty za fakturę po 7 dniach od terminu płatności nasz system automatycznie sporządza listę osób, do których wysyłane są takie wezwania. Jeżeli jednak zapłaciłaś/eś już za fakturę to prosimy o kontakt zgodnie z punktem powyżej.
Jeżeli jednak nie zapłaciłeś, uczyń to jak najszybciej i poinformuj nas o tym, gdyż kolejnym krokiem będzie skierowanie sprawy do sądu.

Miałam/em szkodę komunikacyjną. Zgodziłam/em się na rozliczenie bezgotówkowe. Dlaczego mimo to muszę za coś zapłacić?

Taka sytuacja może mieć miejsce w kilku przypadkach:
1. Twój ubezpieczyciel nie zaakceptował wypłaty pełnego odszkodowania (powody mogą być różne). Samochód został przez nas naprawiony, więc prosimy Ciebie o pokrycie brakującej kwoty. Możesz zawsze skontaktować się z ubezpieczalnią, aby rozwiązać problem.
2. W niektórych przypadkach (np. w zależności od typu Twojej polisy) ubezpieczalnia wypłaci jedynie kwotę netto lub netto + 50% VAT. W takich sytuacjach prosimy Cię o pokrycie brakującej kwoty podatku VAT (zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem).
3. Mimo informacji o gotowości samochodu do odbioru nie odebrałaś/eś swojego auta, a jednocześnie użytkowałaś/eś nasz samochód zastępczy. W takiej sytuacji ubezpieczalnia wypłaci jedynie koszty samochodu zastępczego związanego z czasem naprawy. Za pozostały czas używania auta zastępczego musisz zapłacić samodzielnie.(zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem).

Zawsze możesz skontaktować się z osobą, która prowadziła Twoją sprawę. Chętnie pomożemy i wyjaśnimy jak należy postąpić.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z osobą, która widnieje na fakturze. Numery telefonów znajdziesz tutaj.

Kontakt bezpośredni do Działu windykacji

    Masz pytanie związane z płatnościami? Napisz do nas.

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. .
    Pokaż porównanie (1/3)

    PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

    W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

    Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

    jak mogę
    pomóc?