Pakiety przeglądów

CZYTAJ WIĘCEJ
Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK
Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK
Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK
Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK Opinia - pakiety przeglądów, LELLEK
Strona główna - Usługi - Pakiety przeglądów

SKORZYSTAJ Z PAKIETÓW PRZEGLĄDÓW!

Serwisuj auto na najkorzystniejszych warunkach - skorzystaj z pakietów przeglądów!

Zakres pakietu przeglądów serwisowych

Obowiązkowe przeglądy okresowe samochodu w wydłużonym okresie wykonywane wg wskaźnika okresów międzyobsługowych (Long Life) wraz z materiałami eksploatacyjnymi w  Autoryzowanych Stacjach Obsługi danej marki – zgodnie z instrukcją obsługi pojazdu.

Materiały eksploatacyjne:

  • olej zgodny ze specyfikacją danej marki,
  • filtr oleju,
  • olej przekładniowy do skrzyni DSG ,
  • filtr p/pyłkowy,
  • filtr paliwa,
  • filtr powietrza,
  • podkładka korka oleju,
  • płyn hamulcowy,
  • świece zapłonowe,
  • olej sprzęgła 4×4,
  • (dla Audi dodatkowo: AdBlue, płyn do spryskiwaczy – uzupełnienie tylko przy przeglądzie).

Możliwa płatność ratalna

Za pakiet przeglądów możesz zapłacić  w miesięcznych ratach lub jednorazowo, zależnie od preferencji. Ilość rat jest równa okresowi, na jaki podpisana została umowa serwisowa. Miesięczne obciążenie jest praktycznie nieodczuwalne.

Płatności ratalne są wyszczególnione w cennikach dla każdej marki.

Pakiety przeglądów dla starszych samochodów

Zachęcamy do sprawdzenia oferty pakietów przeglądów dla samochodów z roczników 2011-2023.

Teraz serwisowanie to prawdziwa przyjemność.

WAŻNE

Proces zakupu działa całkowcie online - poproś Doradcę o specjalny i bezpieczny link, który umożliwi aktywację.

Poniżej przedstawiamy listę pytań, które często są nam zadawane.

Jak kupić pakiet?

Nasz Doradca wysyła specjalnego i bezpiecznego linka na Państwa e-mail. Następnie należy autoryzować zalogować się za pomocą kodu SMS wysłanego na Państwa telefon i postępować zgodnie z instrukcją.

Czy cena pakietu może ulec zmianie w trakcie jego posiadania?

Ewentualne wahania cen w trakcie użytkowania przez Państwa pojazdu nie
wpływają w żaden sposób na cenę zakupionego pakietu.

Co dzieje się z pakietem przy szkodzie całkowitej lub kradzieży pojazdu?

W przypadku szkody całkowitej lub kradzieżowej umowa wygasa.
Klient zobowiązany jest do uregulowania opłat za okres do końca miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpiła kradzież lub szkoda całkowita.

Czy mogę spłacić szybciej pakiet?

W przypadku chęci skrócenia czasu trwania umowy serwisowej Klient zobowiązany jest skontaktować się z Volkswagen Financial Services w celu ustalenia kwoty wymaganej do wpłacenia celem zamknięcia umowy (suma stawek miesięcznych).

Czy mogę zmieniać opcję pakietu?

W czasie trwania umowy serwisowej Klient nie może zmienić Pakietu Przeglądów Serwisowych Used Cars.

    Formularz kontaktowy

    Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 godzin roboczych.

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    Zarezerwuj termin.


    Umów wizytę

    Wyróżnione oferty

    Zobacz wszystkie
    Pokaż porównanie (1/3)

    PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

    W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

    Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

    OBSERWUJ SAMOCHÓD

    Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

    UDOSTĘPNIANIE

    Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    1. Współadministratorami danych osobowych są:

    1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
    2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
    3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
    4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
    5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

    1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

    2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

    3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

    2. przygotowania oferty;

    3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

    4. realizacji usług,

    5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

    1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

    1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

    3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

    1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

    2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

    4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

    5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

    6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    Porozmawiamy
    na żywo?