Windykacja

Jesteś tutaj, ponieważ otrzymałaś/eś od nas SMS lub e-mail z przypomnieniem o zapłacie zaległej faktury.

Strona główna - Windykacja

Zapomniałaś/eś?

Cóż, w natłoku spraw i obowiązków każdemu może się to zdarzyć!

Informacja o numerze konta do płatności zawsze znajduje się na fakturze, którą od nas otrzymałaś/eś. Przedstawiamy przykład takiego dokumentu poniżej.

Przykładowa faktura - LELLEK

Przykład faktury.

Najczęściej zadawane pytania związane z procesem windykacji w Grupie LELLEK:

Dlaczego otrzymałam/em wiadomość o konieczności korekty VAT w związku z nieopłaconą fakturą?

W przypadku braku zapłaty za fakturę, po 10 dniach od terminu płatności, nasz system automatycznie sporządza listę osób, do których wysyłane są takie powiadomienia. Jeżeli zapłaciłaś/eś już za fakturę, prosimy o kontakt: https://lellek.pl/kontakt/
Jeżeli jednak nie zapłaciłeś, uczyń to jak najszybciej i poinformuj nas o tym, ponieważ kolejnym krokiem będzie skorzystanie przez z nas z ulgi na złe długi, co skutkuje utratą możliwości odliczenia przez Ciebie podatku VAT naliczonego.

Zgubiłam/em fakturę. Co robić?

W pierwszej kolejności zadzwoń do salonu/działu, w którym dokonywałeś zakupu. Numery telefonów znajdziesz w zakładce KONTAKT.
W razie potrzeby wystawimy Ci duplikat faktury lub prześlemy e-mailem fakturę źródłową.
Możesz też zostawić nam wiadomość pisząc na bok@lellek.com.pl. 

Uregulowałam/em płatność, więc dlaczego otrzymałam/em SMS-a/e-maila?

Jeżeli wykonałaś/eś przelew wczoraj lub dziś to najprawdopodobniej nasz system nie zdążył tego jeszcze zarejestrować. W takim przypadku możesz zignorować tę wiadomość. Jeżeli jednak zapłaciłaś/eś kilka dni wcześniej prosimy o kontakt z osobą podaną na fakturze. Przygotuj numer faktury oraz podaj miejsce, gdzie kupowałaś/eś dany towar/usługę.

Dlaczego otrzymałam/em ostateczne wezwanie do zapłaty?

W przypadku braku zapłaty za fakturę po 7 dniach od terminu płatności nasz system automatycznie sporządza listę osób, do których wysyłane są takie wezwania. Jeżeli jednak zapłaciłaś/eś już za fakturę to prosimy o kontakt zgodnie z punktem powyżej.
Jeżeli jednak nie zapłaciłeś, uczyń to jak najszybciej i poinformuj nas o tym, gdyż kolejnym krokiem będzie skierowanie sprawy do sądu.

Miałam/em szkodę komunikacyjną. Zgodziłam/em się na rozliczenie bezgotówkowe. Dlaczego mimo to muszę za coś zapłacić?

Taka sytuacja może mieć miejsce w kilku przypadkach:
1. Twój ubezpieczyciel nie zaakceptował wypłaty pełnego odszkodowania (powody mogą być różne). Samochód został przez nas naprawiony, więc prosimy Ciebie o pokrycie brakującej kwoty. Możesz zawsze skontaktować się z ubezpieczalnią, aby rozwiązać problem.
2. W niektórych przypadkach (np. w zależności od typu Twojej polisy) ubezpieczalnia wypłaci jedynie kwotę netto lub netto + 50% VAT. W takich sytuacjach prosimy Cię o pokrycie brakującej kwoty podatku VAT (zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem).
3. Mimo informacji o gotowości samochodu do odbioru nie odebrałaś/eś swojego auta, a jednocześnie użytkowałaś/eś nasz samochód zastępczy. W takiej sytuacji ubezpieczalnia wypłaci jedynie koszty samochodu zastępczego związanego z czasem naprawy. Za pozostały czas używania auta zastępczego musisz zapłacić samodzielnie.(zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem).

Zawsze możesz skontaktować się z osobą, która prowadziła Twoją sprawę. Chętnie pomożemy i wyjaśnimy jak należy postąpić.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z osobą, która widnieje na fakturze. Numery telefonów znajdziesz tutaj.

    Masz pytanie związane z płatnościami? Napisz do nas.

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. .

    Pokaż porównanie (1/3)

    PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

    W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

    Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

    UDOSTĘPNIANIE

    Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    1. Współadministratorami danych osobowych są:

    1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
    2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
    3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
    4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
    5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

    1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

    2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

    3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

    2. przygotowania oferty;

    3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

    4. realizacji usług,

    5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

    1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

    1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

    3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

    1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

    2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

    4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

    5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

    6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    Cześć,w czym mogę Ci pomóc?