Mariola Sroka

Dyrektor handlowy w LELLEK Gliwice.

Ewa Socha

15 października, 2025 · 3 min czytania

Mariola Sroka

Mariola, jak trafiłaś do Grupy LELLEK i jak zaczęła się Twoja kariera?

Pracę w nowo budowanym obiekcie w Gliwicach zaproponowała mi ówczesna kierowniczka, którą znałam prywatnie. Pracowałam wówczas w salonie Skody w Rudzie Śląskiej. Zajmowałam się tam sprzedażą samochodów marki Skoda, sprzedażą ubezpieczeń oraz obsługą kasową.

Zaproponowano mi stanowisko sprzedawcy, ale praca w Gliwicach była też na początku wielozadaniowa, wszyscy sobie wzajemnie pomagaliśmy.

Od niedawna pełnisz rolę Dyrektora Handlowego wszystkich marek w LELLEK Gliwice. Jakie wyzwania napotykasz na co dzień?

Rolę Dyrektora Handlowego w LELLEK Gliwice pełnię oficjalnie od 2 listopada 2023 r, jednak zanim w pełni rozpoczęłam wdrażanie się w nowe obowiązki, konieczne było zakończenie dotychczasowych zadań oraz wyznaczenie osoby, która przejęła moje wcześniejsze zadania, dla mnie więc takim początkiem był 2 stycznia 2024 r. Na co dzień spotykam się z wieloma wyzwaniami, począwszy od ambitnych celów stawianych przez Importera, dynamicznie zmieniającą się sytuacją rynkową, po współpracę z szerszą grupą ludzi, która też jest dziś bardziej wymagająca 😊. Z pewnością motywowanie ludzi do wspólnego działania, zarządzanie pod wpływem ciągłych zmian, presji czasu i stresu jest dużym wyzwaniem dla mnie i całego mojego zespołu.

Za co cenisz pracę w Grupie LELLEK?

Na pewno doceniam podejście naszych szefów do pracownika. Zawsze miałam i nadal mam takie poczucie, że każda z pracujących tu osób jest dla nich ważna.

Doceniam też panującą w naszej organizacji atmosferę, poczucie stabilizacji i prezentowane przez firmę wartości. Niezwykle cenne jest dla mnie to, że ta firma pozwoliła mi się nie tylko rozwijać zawodowo, ale też prywatnie. Urodziłam w tej organizacji troje dzieci, a po powrocie z ostatniego macierzyńskiego otrzymałam nawet awans. Mam dużą świadomość, że raczej rzadko się to zdarza, a wiem, że w tej firmie jest wiele podobnych historii.

Ta organizacja ma po prostu dla mnie „ludzką twarz”.

Czy masz jakieś rady dla potencjalnych kandydatów, na co zwrócić uwagę przy aplikowaniu, jak rozpocząć karierę w branży motoryzacyjnej?

Myślę, że warto dać od siebie sporo zaangażowania, bo to zawsze procentuje. Przydaje się też spora dawka cierpliwości, wytrwałości i determinacji w działaniu. Trochę odwagi, chęć współpracy i przede wszystkim pasja do tego co się robi.

Bardzo dziękuję za rozmowę.

Rozmowę przeprowadziła Ewa Socha, Specjalista ds. marketingu i employer brandingu, Dział HR&EB

Pokaż porównanie (1/3)

PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

OBSERWUJ SAMOCHÓD

Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

UDOSTĘPNIANIE

Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

1. Współadministratorami danych osobowych są:

1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

2. przygotowania oferty;

3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

4. realizacji usług,

5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Cześć,w czym mogę Ci pomóc?