Wojciech Czech
Wojtku, jak trafiłeś do Grupy LELLEK i od jakiego stanowiska zaczęła się Twoja kariera?
Zanim zatrudniono mnie w Grupie LELLEK pracowałem w salonie jednej z sieci telekomunikacyjnych, gdzie pewnego dnia obsługiwałem jednego z dyrektorów firmy LELLEK. Moja obsługa spodobała się na tyle, że zaproszono mnie na rozmowę kwalifikacyjną. Pracę rozpocząłem na stanowisku doradcy ds. sprzedaży Audi, po dwóch latach awansowałem na stanowisko kierownika sprzedaży i po kolejnych czterech otrzymałem propozycje objęcia roli dyrektora handlowego.
Od kilku lat Audi w Opolu bije rekordy sprzedaży – co prócz Ciebie na stanowisku Kierownika działu Handlowego przyczyniło się nieustającego pasma sukcesów tej marki?
Gratulacje należą się całemu zespołowi Audi w Opolu, który każdego dnia dokłada starań, aby nasze usługi i fachowość stały na najwyższym poziomie. Jestem szczególnie szczęśliwy z faktu, że wszyscy zaufaliśmy sobie i wspólnie realizujemy założoną wizję.
Od lutego zmienił się Twój zakres obowiązków i teraz będziesz sprawował pieczę nad kilkoma markami w Opolu: Audi, VWO oraz VWD jako dyrektor Handlowy. Jakie wyzwania i zadania przed Tobą?
Przede mną na pewno ciekawy etap kariery. Na początku chcę skupić się na wsparciu komunikacji działowej, jak i między działowej oraz na maksymalizacji rentowności salonów. Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie i świeże spojrzenie na pewne aspekty działalności przyczynią się do jeszcze efektywniejszego wykorzystania szans i potencjału, jaki daje nam rynek.
Za co cenisz pracę w Grupie LELLEK?
Pracę w Grupie LELLEK doceniam za atmosferę. Przychodzę do firmy, w której codziennie spotyka się życzliwych i pełnych pozytywnej energii ludzi, to ułatwia wykonywanie każdych obowiązków. Dodatkowo jest to miejsce umożliwiające rozwój zawodowy. Miło jest pracować w miejscu, gdzie Twoje starania są zauważane i doceniane.
Czy masz jakieś rady dla potencjalnych kandydatów, na co zwrócić uwagę przy aplikowaniu, jak rozpocząć karierę w branży motoryzacyjnej?
Przede wszystkim nie bójcie się wykonać pierwszego kroku i aplikujcie. Nasz dział HR doskonale potrafi ocenić potencjał kandydatów i obok nikogo nie przejdzie obojętnie. Przy odpowiedniej samodyscyplinie wiedzę z każdej dziedziny można nabyć, istotne jest żeby wykazać się zaangażowaniem i konsekwencją w dążeniu do wyznaczonego celu.
Bardzo dziękuję za rozmowę.
Rozmowę przeprowadziła Ewa Socha, Specjalista ds. marketingu i employer brandingu, Dział HR&EB
Aktualne oferty pracy
Oferty pracy