Serwisowanie samochodu w ramach ASO

- czy to się jeszcze opłaca?

Strona główna - Posts tagged "seriwsowanie"

Nim odpowiemy na to pytanie, należy się zastanowić czym właściwie jest ASO. Jest to Autoryzowana Stacja Obsługi, czyli miejsce, które na podstawie autoryzacji producenta dopuszczane jest do wykonywania wszelkich napraw serwisowych w jego imieniu. Posiadają więc odpowiednią wiedzę i sprzęt, żeby naprawa odbyła się w sposób prawidłowy.

Serwisowanie w ASO - wymiana filtra

Nie tracimy gwarancji producenta. Zgodnie z prawem, jako obywatele UE mamy możliwość wyboru warsztatu, w którym serwisujemy nasz samochód bez utraty gwarancji. W praktyce jednak producent może nie przyjąć żądania klienta, jeśli będzie w stanie udowodnić, że naprawa wykonana została niezgodnie z jego zaleceniami, a jej jakość odbiegała od akceptowalnej.

Skończyła mi się gwarancja, więc po co ASO? Pomijając gwarancję na części użyte podczas naprawy czy wymiany elementów eksploatacyjnych, warto zaznaczyć, że każda wizyta w autoryzowanym serwisie to wpis do książki serwisowej. Do tej samej, do której dostęp mają wszystkie punkty serwisowe danej marki. To wartość dodana podczas odsprzedaży samochodu. Wg raportów wartość samochodów serwisowanych w ASO jest znacznie wyższa.

ASO SKODA

I co z tą ceną? Okazuje się, że i w tym temacie autoryzowane serwisy mają asa w rękawie. Jeśli zdecydujemy się na serwisowanie samochodu po okresie gwarancji w każdej marce przygotowany jest program rabatowy, który pozwoli znacząco obniżyć koszty wizyty w serwisie. Dodatkowo każda wizyta w serwisie to kolejny rok gwarancji mobilności, dzięki której zyskujemy całodobową pomoc drogową, bez dodatkowych kosztów.

Podsumowując, czy serwisowanie w ASO się opłaca? Zdecydowanie tak! Profesjonalna opieka serwisowa, oryginalne części i zamienniki dedykowane przez producenta, najwyższej jakości podzespoły, szybka obsługa naprawy, brak ukrytych kosztów. Jasna historia serwisowa, dodatkowe benefity w postaci całodobowej pomocy w ramach gwarancji mobilności.

Pokaż porównanie (1/3)

PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

UDOSTĘPNIANIE

Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

1. Współadministratorami danych osobowych są:

1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

2. przygotowania oferty;

3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

4. realizacji usług,

5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Cześć,w czym mogę Ci pomóc?