Newsy

Najlepszy serwis SEAT w Polsce!

Wyróżnienie prosto od SEAT Polska!

Ewa Socha

14 lutego, 2023 · 3 min czytania

CZYTAJ WIĘCEJ
Strona główna - Newsy - Najlepszy serwis SEAT w Polsce!

To, że w SEAT LELLEK OPOLE pracuje grono profesjonalistów wiadomo nie od dziś.

Co roku salon oraz serwis są doceniani w różnych konkursach bądź rankingach, często również w gronie nominowanych. Jednak takiej nagrody do tej pory nie było!

Wyróżnienie prosto od SEAT Polska!

Co roku w marce SEAT organizowany jest konkurs na DEALERA ROKU. Spośród 20 dealerów SEAT & CUPRA (od zeszłego roku konkurs rozszerzony został o markę CUPRA, która pojawiła się w postaci CUPRA Studio bądź CUPRA Corner) wybierany jest DEALERA ROKU. Jest to nagroda za całokształt działań. Przyznawane są również nagrody w poszczególnych kategoriach: sprzedaż, marketing, serwis oraz najwyższa jakość obsługi Klienta. Najlepszy serwis wybrano na podstawie trzech wskaźników: najwyższa jakość w serwisie, czyli pytanie o ogólne zadowolenie z serwisu, najwyższa sprzedaż w obszarze oryginalnych akcesoriów marki SEAT oraz wzrost klientów z II segmentu.

Zaangażowanie, ciężka praca i wysokie standardy zostały docenione nagrodą za najlepszy serwis SEAT w Polsce. SEAT LELLEK OPOLE został także wyróżniony w kategorii marketing, znajdując się w gronie nominowanych.

Zgrany zespół to podstawa!

Co oznacza dla naszych pracowników wygrana w konkursie na najlepszy serwis w marce SEAT?

„Jest kilka powodów, dla których otrzymana nagroda jest dla Nas jako Zespołu szczególnie cenna. Po pierwsze, postrzegam ją jako potwierdzenie sensu tego, co robimy w naszej codziennej pracy i nagrodę traktuję jako wspólny sukces całego zespołu Serwisu LELLEK OPOLE – mówi Janusz Kubasiewicz, Kierownik Serwisu.

Satysfakcja jest podwójna, ponieważ, założone cele były jak zawsze wysokie, ale nie celowaliśmy w podium – a otrzymana nagroda tylko potwierdziła, że nasza praca codzienna jest wykonywana przez zespół sumiennie co zostało dostrzeżone i docenione.

Staramy się robić jak najlepiej swoje – a to wyróżnienie podnosi nam poprzeczkę i mobilizuje do dalszej pracy na jeszcze wyższym poziomie – dodaje”.

Ogromne wyróżnienie dla SEAT LELLEK OPOLE

Cześć pracowników zespołu pracuje w SEAT LELLEK OPOLE już wiele lat, jeszcze za czasów obecności marki Nysie. Przeprowadzka do Opola nastąpiła w 2017 roku i spora część zespołu została z nami do teraz. Między innymi Bogusława Kazimierska, która pracuje w serwisie od 2015 roku na stanowisku Asystentki Serwisu.

„Myślę, że ta wygrana jest dla nas wszystkich ogromnym wyróżnieniem. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić miłą i profesjonalną obsługę, a nagroda jest tego potwierdzeniem – Bogusława Kazimierska.

Jednym z najmłodszym stażem pracowników jest Tomasz Witek, Doradca Serwisu, który pracuje od stycznia 2022 roku. „Uzyskanie dealera roku to dla nas ogromne wyróżnienie, ale również większa motywacja do pracy, by w następnym roku też zdobyć tę nagrodę – wspomina Tomasz”.

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy całemu teamowi i życzymy wielu nagród w kolejnych latach!

Masz ochotę odwiedzić najlepszy serwis w Polsce? Zapraszamy na dobrą kawę. My w tym czasie zaopiekujemy się Twoim samochodem.

    Formularz kontaktowy

    Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 godzin roboczych.

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    Pokaż porównanie (1/3)

    PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

    W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

    Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

    OBSERWUJ SAMOCHÓD

    Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

    UDOSTĘPNIANIE

    Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    1. Współadministratorami danych osobowych są:

    1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
    2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
    3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
    4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
    5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

    1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

    2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

    3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

    2. przygotowania oferty;

    3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

    4. realizacji usług,

    5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

    1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

    1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

    3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

    1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

    2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

    4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

    5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

    6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    Cześć,w czym mogę Ci pomóc?