"Forma nauki przez praktykę najbardziej do mnie przemawia"
Wiedza teoretyczna to fundament, ale nic nie zastąpi praktyki i kontaktu z ekspertami branży. Przekonali się o tym studenci Politechniki Opolskiej, którzy odwiedzili naszą firmę. Z ogromną przyjemnością pokazaliśmy, jak pracujemy i zaprezentowaliśmy marketing marek: Audi, Volkswagen, SKODA i CUPRA.
Spotkanie w LELLEK Opole było dla studentów nie tylko cenną lekcją biznesu i marketingu w branży motoryzacyjnej, ale również doskonałą okazją do zadawania pytań i nawiązywania kontaktów zawodowych. Tego rodzaju inicjatywy pokazują, jak ważne jest łączenie teorii z praktyką i inspirowanie młodych ludzi do rozwoju w swoich przyszłych zawodach.
„Podczas wizyty w firmie LELLEK, miałem okazję poznać przedstawicieli poszczególnych działów firmy, takich jak Volkswagen, SKODA, Audi oraz CUPRA. Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji, podczas której przedstawiono nam odrobinę historii i strategii marketingowych oraz przybliżono metody działania zespołów, co ukazało ich różnicę pomimo współpracy w ramach marki LELLEK. Następnie odbyło się oprowadzenie po terenie firmy, gdzie zaprezentowano nam dostępne modele samochodów. Było to ciekawe doświadczenie, które pozwoliło bliżej poznać specyfikę pracy w branży motoryzacyjnej” – Dominik, III zarządzanie licencjackie.
„Wizyta w firmie LELLEK była fantastyczną okazją do zdobycia nowej wiedzy z zakresu marketingu w praktyce. Szczególną uwagę zwróciłem na zróżnicowane strategie marketingowe w zależności od marki samochodów – najbardziej przemówiła do mnie strategia stosowana przez markę CUPRA. Specjaliści, którzy prowadzili prezentacje, wykazali się wieloletnim doświadczeniem, a same wystąpienia były bardzo interesujące. Forma nauki przez praktykę najbardziej do mnie przemawia, ponieważ pozwala mi wynieść z niej najwięcej” – Filip, III zarządzanie licencjackie.
„Podczas spotkania w grupie salonów samochodowych LELLEK w Opolu szczególnie cenne były dla nas prezentacje specjalistów marketingu oraz dyrektora marketingu całej firmy. Jako studenci specjalizacji marketing menedżerski mieliśmy okazję zobaczyć, jak teoria z uczelni przekłada się na praktyczne strategie rynkowe, co było dla nas ogromną wartością dodaną. Zwiedzanie salonu, oglądanie nowoczesnych modeli samochodów oraz wizyta w warsztacie pozwoliły nam z bliska poznać działanie tak dużej firmy i zobaczyć jej zaplecze w praktyce. Było to bardzo inspirujące i rozwijające doświadczenie” – Honorata i Zuzanna, II zarządzanie magisterskie spec marketing menedżerski.
„Spotkania z praktykami biznesu są dla nas na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej obowiązkowym punktem w programie studiów. Niezwykle cieszy mnie możliwość interakcji pomiędzy studentami a doświadczonymi praktykami marketingu, z jakim mieliśmy okazję spotkać się dzisiaj w ramach wizyty studyjnej w LELLEK Opole. Na Wydziale kształcimy zarówno na kierunku komunikacja wizerunkowa jak i mamy specjalność marketing menedżerski. Możliwość spotkania z product managerami, którzy na co dzień kreują komunikacje rynkową dla poszczególnych marek to naprawdę świetne uzasadnienie wyboru studiów dla moich studentów. Dzisiaj mieliśmy również okazję się przekonać że Grupa Lellek to nie tylko lider motoryzacji ale przede wszystkim świetne miejsce do pracy i budowania swojej ścieżki kariery zawodowej” – mówi Małgorzata Adamska, Katedra Komunikacji Marketingowej.
Studentów PO
Marki LELLEK Opole
Dzielenie się wiedzą to dla nas ogromna przyjemność
"Największe wrażenie wywarły na mnie prezentacje przedstawicieli poszczególnych marek. Dowiedziałem się, jak odmienne strategie marketingowe stosują motoryzacyjne giganty. Każda marka kierując się do zupełnie innej grupy odbiorców, buduje swój unikalny wizerunek i przekaz. Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom firmy za poświęcony czas i zaangażowanie w pokazanie nam, jak działa firma" - mówi Rafał, I Komunikacja wizerunkowa.
„Dzielenie się wiedzą to dla nas ogromna przyjemność. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy gościć studentów Politechniki Opolskiej. Współczesny marketing w branży motoryzacyjnej to dynamiczne środowisko, w którym liczy się nie tylko kreatywność, ale również umiejętność analizowania danych i dostosowywania strategii do zmieniających się potrzeb rynku. W moim zespole marketingowym stawiamy na najwyższą jakość, nowoczesne standardy oraz podążamy na trendami. Mam nadzieję, że zaprezentowanie działań marketingowych i PR-owych marek, które znajdują się w naszym portfolio, było ciekawym doświadczeniem oraz że ta wizyta zainspiruje młodych ludzi do dalszego rozwoju. Być może w przyszłości spotkamy się ponownie, już jako współpracownicy w branży” – mówi Błażej Jarząb, Dyrektor Zarządzający w LELLEK Opole, odpowiedzialny m.in. za działy: marketing, aftersales i IT.
Z radością swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym podzielili się:
- Ewa Socha, marketing marki CUPRA
- Anna Czarnecka, marketing marki Volkswagen
- Małgorzata Bzdak, marketing marki SKODA
- Zuzanna Górka, marketing marki Audi
- Błażej Jarząb, Dyrektor Zarządzający, odpowiadający m.in za marketing, aftersales i IT