Newsy

Flota Audi dla firmy Higma Service

22 samochody Audi A4 Avant i A6 Avant opuściły nasz salon. Dziękujemy za zaufanie.

Zuzanna Górka

5 lipca, 2024 · 4 min czytania

CZYTAJ WIĘCEJ
Strona główna - Newsy - Flota Audi dla firmy Higma Service

Każde wydanie samochodu to gra zespołowa

Od momentu przekroczenia progu salonu do odebrania samochodu przez Klienta, prowadzi długa droga. Jak wygląda wydanie flotowe?

Nasi Eksperci zaczynają od rozmowy, ale zanim wręczą kluczyki do nowego wymarzonego samochodu dzieje skomplikowany proces, który wymaga zaangażowania wielu osób.

W dniu wymiany floty, gościliśmy w naszym salonie Audi Lellek Opole pracowników firmy Higma Service oraz przedstawicieli firmy Carefleet S.A. Pracujemy z pasją.  Każda Klient i każdy samochód jest dla nas ważny.  Natomiast kiedy szykujemy wydanie 22 samochodów, to ten proces jest jeszcze bardziej wymagający, a finał jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Opowiada o tym Maciej Stenzel, Specjalista ds. sprzedaży Audi z bogatym, wieloletnim doświadczeniem, który odpowiadał za wymianę floty dla firmy HIGMA Service.

Jest to kwestia m.in. szerszego planowania, pamiętania o większej ilości aspektów, które są bardzo istotne i rzutują na całość. Szykowanie wydania 22 samochodów  wiązało się z przygotowaniem salonu pod większą ilość wydawanych równocześnie samochodów, wcześniejszego oklejenia tych aut logotypem klienta, zaplanowaniem sali konferencyjnej i cateringu itd.  Każde wydanie, a zwłaszcza takie flotowe to gra zespołowa. Handlowiec zawsze jest twarzą takiego procesu, ale bez logistyków, mechaników, kolegów z działu przygotowania samochodów, naszego niezawodnego marketingu oraz wsparcia koleżanek i kolegów z salonu ani rusz…” – mówi Maciej Stenzel.

Wybór najlepszej floty

Firma HIGMA Service zdecydowała się na komfortowe, bezpieczne i eleganckie modele Audi.

A4 Avant
A6 Avant

Dlaczego zdecydowaliśmy się na markę Audi?

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego zakupu, a nasi pracownicy z radością teraz przemierzają trasy".

Wybór samochodu służbowego determinują inne czynniki niż przy wyborze samochodu prywatnego. Proces zakupu samochodów do firmy oraz wybór ich finansowania jest długotrwały i oparty na wielu rozmowach, ofertach i zestawieniach z wyliczeniami. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Panem Maciejem Stenzelem z salonu Audi, który stanął na wysokości zadania przy pracy nad naszym kontraktem. Drugim partnerem w całym procesie była firma Carefleet jako finansujący zakup, reprezentowana przez Pana Tomasz Wisz – tu także mogę wypowiadać się w samych superlatywach. Połączenie dobrze dobranego wyposażenia, ofert na samochody i finansowanie zostało zwieńczone zamówieniem 22 samochodów” – mówi Tomasz Bajsarowicz, Kierownik Administracji w firmie Higma Servcie.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na markę Audi? Uważam, że była to najlepsza decyzja z tych, które analizowałem. Pracując nad wyborem aut, zawsze biorę pod uwagę, że wybieram narzędzie pracy dla naszych pracowników, którzy często wiele godzin spędzają podczas podróży służbowych. Dlatego zwracam uwagę na systemy bezpieczeństwa, ergonomiczność wyposażenia i oczywiście biorę pod uwagę efekt obciążenia finansowego jaki generuje zakup i użytkowanie samochodów. Odpowiedzią na nasze potrzeby były samochody marki Audi. Jestem pod wrażeniem dopracowania każdego detalu we wnętrzu tych samochodów. Auta zapewniają bardzo duży komfort podczas jazdy, mają bardzo elastyczne silniki i płynnie działające skrzynie biegów i wbrew pozorom , dzięki niskiej utracie wartości samochodów w czasie, finansowanie samochodów marki Audi jest bardzo korzystne dla firm.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego zakupu, a nasi pracownicy z radością teraz przemierzają trasy” – dodaje Pan Tomasz Bajsarowicz.

Dziękujemy za zaufanie

Życzymy szerokiej i bezpiecznej drogi oraz ogromu przyjemności z jazdy Audi.

HIGMA Wydanie Audi
Pokaż porównanie (1/3)

PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

OBSERWUJ SAMOCHÓD

Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

UDOSTĘPNIANIE

Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

1. Współadministratorami danych osobowych są:

1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

2. przygotowania oferty;

3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

4. realizacji usług,

5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Cześć,w czym mogę Ci pomóc?