Aplikacja Connect
– zadba o serwis Twojego samochodu

Połącz samochód z aplikacją w telefonie i wybierz swój punkt serwisowy, a Twój samochód sam zadba o szczegóły.

Connect
Strona główna - Newsy - Connect – technologia, która Cię wyręcza.

Systemy Connect – Twoje Auto w zasięgu smartfona

Marki Grupy Volkswagen (SEAT, CUPRA, ŠKODA, Volkswagen i Audi) oferują aplikacje Connect, które integrują samochód z urządzeniem mobilnym, zapewniając użytkownikom pełniejszą kontrolę, komfort i bezpieczeństwo.

Dzięki wyborze preferowanego serwisu, możesz zapomnieć o planowaniu wizyt w ASO - serwis otrzyma z wyprzedzeniem odpowiednie informacje o zbliżającym się terminie przeglądu lub awarii i zaproponuje Ci termin wizyty.

Oto szereg innych funkcji, z których możesz korzystać, dzięki połączeniu samochodu z aplikacją:

Monitorowanie techniczne i zarządzanie użytkowaniem – czyli jak bardzo Twój samochód potrafi być samodzielny

Świetna wiadomość: nie musisz pamiętać o terminie przeglądu gwarancyjnego – gdy tylko wskażesz w aplikacji preferowany serwis, Twoje auto samo poinformuje go o konieczności rezerwacji terminu a doradca zarezerwuje dla Ciebie czas w grafiku serwisowym. Wybrany punkt serwisowy będzie czuwał nad statusem technicznym Twojego samochodu, w niektórych przypadkach pomocna będzie zdalna diagnostyka problemów.

Zdalne sterowanie i dostęp do pojazdu*

Otwieranie/zamykanie, uruchamianie klaksonu i świateł, zdalne uruchomienie klimatyzacji, zamykanie i otwieranie zdalne wymagające kodu PIN (S‑PIN). 

Lokalizacja, nawigacja i planowanie trasy*

Lokalizacja auta – idealna pomoc w dużych miastach lub parkingach, planowanie tras na telefonie + przesyłanie do nawigacji samochodu.

Bezpieczeństwo i powiadomienia*

Systemy antykradzieżowe (Theft Alert), automatyczne wezwanie pomocy eCall, automatyczne powiadomienie o wypadku, zintegrowane z numerem alarmowym, pomoc w przypadku awarii  – przesłanie danych lokalizacyjnych do infolinii drogowej 

Usługi infotainment, nawigacyjne i cyfrowa rozrywka*

Aktualizacje tras, informacje o ruchu drogowym, pogodę, punkty POI, integracja z Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa, streaming mediów, radio internetowe, hotspot Wi‑Fi dla pasażerów (do 8 urządzeń).

*Opisane funkcje mogą się różnić w zależności od marki i modelu pojazdu, szczegóły sprawdź na stronie producenta lub zapytaj doradcę w serwisie.

Wystarczy kilka kroków, aby rozpocząć

  • Przejdź na stronę aplikacji dla swojej marki samochodu

  • Pobierz aplikację na telefon

  • Połącz aplikację z samochodem – system poprowadzi Cię krok po kroku

Pamiętaj o wybraniu preferowanego serwisu 

Dzięki temu Twój samochód sam poinformuje nas o zbliżającym się terminie przeglądu lub awarii.

Pokaż porównanie (1/3)

PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

OBSERWUJ SAMOCHÓD

Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

UDOSTĘPNIANIE

Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

1. Współadministratorami danych osobowych są:

1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

2. przygotowania oferty;

3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

4. realizacji usług,

5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Cześć,w czym mogę Ci pomóc?