Automatyzacja
w praktyce: robot usprawnia pracę w serwisie lellek opole

Niezawodny pomocnik w naszym serwisie!

Strona główna - Newsy - Automatyzacja w praktyce: robot usprawnia prace w serwisie

W naszym serwisie pracuje robot, który codziennie dostarcza części i akcesoria bezpośrednio do stanowisk mechaników.

Dzięki temu skracamy czas realizacji zleceń, odciążamy zespół z powtarzalnych zadań i podnosimy standard obsługi Klientów.

Jak to działa?

Robot Pudu porusza się wyznaczonymi trasami między magazynem a stanowiskami pracy. Po skanowaniu zlecenia serwisowego odbiera przygotowane części i automatycznie dowozi je do właściwego stanowiska. Po zakończeniu kursu wraca po kolejne zamówienie lub materiały.

Najważniejsze korzyści dla Klientów

  • Szybsza realizacja napraw – mniej „pustych przebiegów”, więcej czasu na pracę przy aucie.

  • Większa punktualność – lepsza organizacja dostaw części na stanowiska.

  • Stała jakość – powtarzalny proces ogranicza pomyłki i opóźnienia.

  • Bezpieczeństwo i porządek – stabilny transport elementów, mniej ruchu w alejkach serwisowych.

Wsparcie dla zespołu

Automatyzacja transportu drobnych ładunków pozwala mechanikom skupić się na naprawach, a magazynowi – na kompletacji i kontroli jakości. To realne wsparcie w okresach zwiększonej liczby zleceń.

Co dalej?

Rozwijamy integrację robota z naszym systemem zleceń i testujemy kolejne scenariusze (np. dostawy akcesoriów do strefy wydań). Celem jest jeszcze krótszy czas obsługi i pełna przejrzystość procesu dla Klienta.

    Masz pytanie? Napisz do nas.



    Administratorem danych osobowych jest Grupa LELLEK z siedzibą w Opolu (45-960), przy ul. Opolskiej 2c, z którym można skontaktować się listownie pod wskazanym powyżej adresem lub elektronicznie za pośrednictwem skrzynki: iod@lellek.com.pl


    Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesłania odpowiedzi na kierowane do nas pytania i co z tym związane utrzymania bieżącej korespondencji, jak również w celu ewentualnego nawiązania relacji biznesowych oraz wysyłki informacji handlowych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody oraz złożenia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych.

    Pokaż porównanie (1/3)

    PORÓWNYWARKA JEST PEŁNA!

    W porównywarce mogą znajdować się jednocześnie trzy samochody.

    Wybierz samochód, który mamy zastąpić Audi Q7 45 TDI quattro.

    OBSERWUJ SAMOCHÓD

    Podaj swój e-mail żeby być na bieżąco ze statusem dostępności tego samochodu oraz zmianą ceny.

    UDOSTĘPNIANIE

    Wybierz gdzie chcesz udostępnić ofertę.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

    1. Współadministratorami danych osobowych są:

    1. LELLEK sp. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole,
    2. LELLEK Gliwice sp. z o.o. ul. Portowa 2 44-100 Gliwice,
    3. LELLEK Koźle sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 25 47-200 Kędzierzyn- Koźle,
    4. LELLEK Katowice sp. z o.o. Oddział w Katowicach ul. T. Kościuszki 328 40-608 Katowice,
    5. 3L.PL. z o.o. ul. Opolska 2c 45-960 Opole.

    1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lellek.com.pl

    2. Numer telefonu – Biuro Obsługi Klienta: 801 535 535.

    3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. podniesienia bezpieczeństwa i rzetelności obsługi klienta,

    2. przygotowania oferty;

    3. weryfikacji możliwości zawarcia umowy,

    4. realizacji usług,

    5. obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.

    1. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

    1. wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    2. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,

    3. podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

    1. Państwa dane będą przechowywane przez Administratora przez okres nie dłuższy niż wymagają tego przepisy prawa lub do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej przez Państwa zgody.

    2. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    3. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w uzasadnionych przypadkach stwierdzenia przetwarzania Państwa danych niezgodnego z prawem.

    4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Ich brak uniemożliwi realizację powyższych celów oraz kontakt z Państwem.

    5. Dane udostępnione przez Państwa nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

    6. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    Cześć,w czym mogę Ci pomóc?