Adrian Mittmann
Adrian, jak trafiłeś do Grupy LELLEK?
Około 10 lat temu, kiedy kończyłem technikum mechaniczne, nie przypuszczałem, że będę miał zaszczyt pracować w największej firmie motoryzacyjnej na Opolszczyźnie oraz jednej z największych w Polsce.
Do Grupy LELLEK trafiłem przez przypadek w 2017 r. w ramach praktyk na studiach w WSB, gdzie zostałem odpowiednio pokierowany przez osoby, którym jestem za to bardzo wdzięczny.
Trafiłem wtedy do Błażeja, który był w tym czasie odpowiedzialny między innymi za rekrutacje w firmie oraz przede wszystkim prężnie rozwijał swój dział Call Center.
Od jakiego stanowiska zaczęła się Twoja kariera?
Na początku pracowałem w dziale Call Center, w pierwszym biurze, które znajdowało się nad Audi. Pamiętam jak Błażej Jarząb, obecnie Dyrektor Zarządzający w LELLEK Opole, siadał i wykonywał połączenia razem z nami.
Później byłem w dziale ubezpieczeń oraz na magazynie, gdzie finalnie zostałem na dłużej.
Pracowałem również jako sprzedawca części i akcesoriów. Za zgodą Błażeja wróciłem z powrotem do Call Center, gdzie spędziłem 6 lat. Pracowało mi się tam bardzo dobrze, nie myślałem o żadnej zmianie.
Pewnego dnia pod koniec zostałem zaproszony na spotkanie do Dyrektora, który zaproponował mi nowe stanowisko. Skoda w Opolu potrzebowała doradcy serwisowego. Usłyszałem, że to już czas na rozwój, pójście do przodu oraz nowe wyzwania.
Możesz coś odpowiedzieć o pracy doradcy serwisowego? Czy jest ciekawa? Czego się nauczyłeś?
Od maja 2024r. jestem doradcą serwisowym w Skodzie.
Praca jest bardzo urozmaicona, a każdy przypadek na serwisie jest inny. Stanowisko doradcy serwisowego wymaga dużego zaangażowania. Zgodnie ze znanym w branży powiedzeniem: „Pierwszy samochód sprzedaje handlowiec, kolejny już serwis”. Każdego dnia uczę się nowych rzeczy, wyciągam wnioski, zastanawiam się co mógłbym poprawić. Co zrobić lepiej kolejnym razem.
Bardzo cenię sobie to, że zawsze mogę liczyć na pomoc w kryzysowym momencie. Mam wsparcie Kierownika Serwisu i jego zastępcy. Rafał lub Piotr mają bardzo dużą wiedzę i doświadczenie w branży. Mam się od kogo uczyć.
Za co cenisz pracę w Grupie LELLEK?
Pracę w Grupie LELLEK cenię przede wszystkim za miłą i przyjazną atmosferę. Wartości rodzinne mają tutaj duże znaczenie. Firma z silną pozycją na rynku zapewnia stabilną pracę, rozwój, różnego rodzaju benefity pracownicze.
Czy masz jakieś rady dla potencjalnych kandydatów, na co zwrócić uwagę przy aplikowaniu, jak rozpocząć karierę w branży motoryzacyjnej?
Jeśli ktoś interesuje się motoryzacją na pewno się tu odnajdzie. Najważniejsze jest zaangażowanie, codzienne dawanie z siebie 100% i chęć rozwoju.
Bardzo dziękuję za rozmowę Adrian 🙂
Rozmowę przeprowadziła Ewa Socha, Specjalista ds. marketingu i employer brandingu, Dział HR&EB



